Πέμπτη 21 Ιουνίου 2012

Καντάδα για την Ευανθία....

Πρόκειται για την πρώτη, εξ όσων γνωρίζω διαδικτυακή , on line και multimedia καντάδα που έγινε ποτέ.

Επτανήσιοι είμαστε και πάλι πρωτοπόροι!

Δεν παιζόμαστε!

Η Ευανθία είναι φίλη μου και θα έρθει σύντομα στην Κέρκυρα για μια συναυλία μαζί με την Χορωδία της Κεφαλλονιάς (στην οποία τραγουδάει).

Περιμένουμε να τους ακούσουμε.
Θα κάθομαι στο πρώτο-πρώτο κάθισμα.

Έφτιαξα εκ του προχείρου το βιντεοκλίπ αυτό με υποτυπώδη μέσα (μια ερασιτεχνική κάμερα).
Παίζω μαντολίνο εγώ.
Κιθάρα η Κειτκούλ η  άπαιχτη. 
Συντονιστήκαμε σε διάστημα 15 λεπτών . Εγώ παράτησα τη δουλειά μου και η Κέιτ έπρεπε να φύγει άρον άρον  για τη δουλειά της.

Ζητάμε την επιείκεια της Κεφαλλονιάς με την σπουδαία μουσική παράδοση.
Επιφυλασσόμαστε για κάτι καλύτερο.

Πάνε οι εποχές που οι καντάδες γινόταν τα ξημερώματα και χωρίς βιασύνες.

"...Στο μπότζο τσι αποκατωθειό
με νόμπιλε μπελκάντο
και στραντιβάριους βιολί
σονάρω πιτσικάντο."

Μας έφαγε το μεταμοντέρνο.


 

2 σχόλια:

Μαρίτσα είπε...

Αααα! Το παίξατε πολύ ωραία! Μπράβο!!!

Υ.Γ. Να που ήρθε η ώρα ν' ακούσεις για πρώτη φορά καλό σχόλιο για τη μουσική σου από τα χείλη μου!

Il Trovatore είπε...

Grazie Μαρίτσα