Κυριακή 2 Οκτωβρίου 2011

Αν

Αν είσαι οδηγός φταίνε οι πεζοί.
Αν είσαι Θεός φταίνε οι θνητοί.
Αν είσαι αγρότης φταίνε οι πρωτευουσιάνοι.
Αν είσαι άνεργος φταίει ο εργαζόμενος.
Αν είσαι ντόπιος φταίνε οι μετανάστες.
Αν είσαι αδιόριστος φταίνε οι διορισμένοι.
Αν είσαι Έλληνας φταίνε οι Τούρκοι.
Αν είσαι επιβάτης φταίει ο ταξιτζής.
Αν είσαι διαβάτης φταίει ο φορτηγατζής.
Αν είσαι εδώ σου φταίει ο απέναντι.
Αν είσαι χριστιανός σου φταίει ο Εβραίος.
Αν είσαι Γερμανός σου φταίει ο Έλληνας.
Αν είσαι βόρειος σου φταίει ο νότιος.
Αν είσαι μέσα σου φταίει ο έξω.
Αν είσαι άσπρος σου φταίνε οι μαύροι.
Αν είσαι μαλάκας δεν σου φταίει κανείς αγαπητέ μου.

2 σχόλια:

Μαρίτσα είπε...

Τέλειο!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ΣΚΥΛΟΣ ΤΩΝ ΑΣΤΡΩΝ είπε...

Δηλαδή εγώ που βρίσκω για φταίχτη τη προβληματική μου ανθρώπινη φύση , τον εαυτό μου δηλαδή είμαι μαλάκας?? Τουτέστιν πρέπει κάποιος να μου φταίει ??