Ένας τροβαδούρος βορειοδυτικά του Ρίο Πέκος με ελάχιστα αποθέματα τροφής , αντοχής , ανοχής και με ξεκούρδιστη την σολ

Σάββατο, 9 Ιανουαρίου 2010

Καλή χρονιά αδέλφια!

video

Το βιντεάκι μου τόστειλε ο φίλος μου ο Παναγιώτης (της κινηματογραφικής λέσχης "Μετείκασμα").

Τον ευχαριστώ και ανταποδίδω.

Επειδή ενστερνίζωμαι πλήρως την άποψη (Μπερτολούτσι), το προωθώ και απο εδώ και "ο έχων ώτα ακούειν, ακουέτω" .

Έμαθα πολλά στο ταξίδι (ο άθεος).

Ναί, μωρά μου, γύρισα αλλά αν μου μιλήσετε απότομα η άρχίσετε την γκρίνια είμαι έτοιμος να ξαναφύγω.

1 σχόλιο:

Μαρίτσα είπε...

Δεν ξέρω που να "κολλήσω" τον Τζέσε...το γράφω εδώ κι αν θες ποσταρε το μπας και το δουν κι αλλοι και γελάσει τ' αχείλι τους!

Ο Τζέσε Τζέιμς μια μέρα έκανε μια ληστεία τρένου στη Δύση. Αυτός και η συμμορία του μπήκαν σ’ ένα βαγόνι με τα πιστόλια τους τραβηγμένα και ο Τζέσε Τζέιμς φώναξε: «Ψηλά τα χέρια! Θα ληστέψουμε όλες τις γυναίκες και θα βιάσουμε όλους τους άντρες». Κι ένας τύπος λέει: «Λάθος δεν το ‘πατε κύριε; Δεν εννοείτε ότι θα ληστέψετε όλους τους άντρες και θα βιάσετε όλες τις γυναίκες;» Αλλά ήταν κι εκείνη η αδελφή στο τρένο, και πετάγεται: «Εσύ να κοιτάς τη δουλειά σου! Ο κύριος Τζέιμς ξέρει πώς να ληστέψει ένα τρένο».

By Τρούμαν Καπότε