Ένας τροβαδούρος βορειοδυτικά του Ρίο Πέκος με ελάχιστα αποθέματα τροφής , αντοχής , ανοχής και με ξεκούρδιστη την σολ

Τρίτη, 22 Δεκεμβρίου 2009

Αναχωρητής




Φεύγωωωωωω!!!!!!!

Για χάρη της θα γίνω αναχωρητής.

Η οικονομική κρίση και η δημοσιονομική κατάσταση της χώρας δεν με αφήνει ασυγκίνητο.
Δεν είμαι αναίσθητος.
Είναι, όμως, ένα απλό κρυολόγημα μπροστά στην ηλικιακή κρίση που περνώ εγώ.

Στη ναυπηγοεπισκευαστική ζώνη περάματος να πάει να κάνει Γιορτές η Αλέκα (εκεί που έχασε και δύο τα εκατό). Εγώ, είμαι αριστεριστής, ρεβιζιονιστής, αναρχοσυνδικαλιστής, απολωλός πρόβατο, υποκύπτω στο «αυθόρμητο» και…Φεύγωωωωω!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Δεν είμαι εδώωωω!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Με περιμένειειειει!!!!!!!!!!!!!

Την γνώρισα το καλοκαίρι και με κάλεσε στο χωριό της για να με φιλοξενήσει.
Έχει αφιερώσει τον εαυτό της στον Θεό .
Βοηθάει τους συνανθρώπους της και έχει πάρει μέρος σε διάφορες καμπάνιες για την πείνα, την δίψα, την αϋπνία, το ζάχαρο, τις γούνες, την εξαφάνιση της πολικής αρκούδας , την κακοποίηση των γυναικών κλπ.
Μια Joan Βaez στη μέση του πουθενά.

Το ντό ματζόρε που πιάνει δεν είναι τυχαίο. Ξέρει ότι είναι η αγαπημένη μου συγχορδία. Το έπιασα το υπονοούμενο.

Μην σας ξεγελά το χίπικο σταυρουδάκι. Μιλάμε για φοβερά παθιασμένο άτομο.

Είναι ασυγκράτητη!

Θα το ρισκάρω.

Ελπίζω να γυρίσω πίσω αρτιμελής .

Το νου σας, όσο θα λείπω, μην κάψετε την πόλη με τα λαμπιόνια που έχετε βάλει .

Τάκη μην ξεχνάς να μου ταΐζεις τους γάτους. Η Ροζίνα δεν τρώει κροκέτες .
Ο Blacksmith είναι κρυωμένος μην τον αφήνεις πολύ ώρα έξω.

Θα βρω τρόπο να επικοινωνούμε, μωρά μου.

Καλές γιορτές και ευτυχισμένος ο νέος Πάσχας .

14 σχόλια:

lucinta είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
lucinta είπε...

hahaha Auta einai! Ki emeis mazi sou!!!! :D

coerdia είπε...

"Ψάξε να με βρεις
κάπου στη Μακεδονία,
ψάξε να με βρεις
κάπου στη Χαλκιδική
κι αν δεν είμ' εκεί
μη σε πιάνει αγωνία,
ψάξε πάλι αγάπη μου
την άλλη Κυριακή."

Τροβατόρε,εντάξει, ντο ματζόρε και ξερό ψωμί,ωστόσο με μέτρο η ασκητική ε;ο αγώνας χρειάζεται όλες τις αποχρώσεις,αλλά θα στα πει η συνοδοιπόρος:)
Καλά Χριστούγεννα!

IL TROVATORE είπε...

Λουτσίντα
Κανόνισε να βρεθούμε όταν έρθεις στο νησί.
Θα σε περιμένω στο πεντοφάναρο.
Θα με γνωρίσεις ,θα κρατάω ένα κόκκινο τριαντάφυλο.
Μήν ανησυχείς δεν θα σου ριχτώ. Μας χωρίζουν κάποια χρόνια και δεν το επιτρέπει η τρέχουσα ηθική της κοινωνίας μας.

IL TROVATORE είπε...

coerdia
Ο ουμανισμός είναι το βαθύτερο που μας ενώνει.
Σήμερα το πρωί ήμουν σε μιά ουρά και ο γεροντάκος που βρισκόταν μπροστά μου έλεγε στην υπάλληλο ότι έχασε τον γιό του 23 χρονών και απο τότε, αντί να δίνει 50 ευρώ απο την συνταξή του (των 600 ευρώ)στον παππά για να "λέει αυτά που λέει", τα στέλνει για τα παιδιά της Αφρικής.
Ταράχτηκα!

Ναί! Ανάμεσα στο πράσινο και στο βεραμάν υπάρχουν άπειρες αποχρώσεις και αλοίμονο αν δεν υπήρχαν.

Το ποίημα ποιος το έγραψε;

Πές μου ότι το έγραψες εσύ για μένα!

herrkstories είπε...

Trovatore ακομα να φύγεις όπως υποσχέθηκες; Χρόνια πολλά και ό,τι ποθείς στην εμμ ... στην Ανταρσύα να το βρεις

coerdia είπε...

Εγώ πάντως επέστρεψα!Τροβατόρε, φυσικά και το αντέγραψα εγώ για σένα με μια μικρή λογοκλοπή όπως συνήθως, είναι του Γκάτσου.
Μη μου λέτε για πράσινα χρώματα μόνο διότι ταράσσομαι κι εγώ και δεν μπορώ και να φύγω για το Άγιον Όρος. Θα απαρνηθώ τα παγκόσμια και θα πάω να μονάσω εδώ από κάτω στην Αγία Ευφημία και τι χρωστάνε οι μοναχές και η νήσος.)
Καλή χρονιά,χρονιά πολλά,και επαυξάνω στην ευχή του Herr K!

il trovatore είπε...

auguri tutti
scusatemi ma ho da fare.
civediamo dopo, a pocchi giorni.

o agapitikos tsi voscopoulas noumero duo , il ritorno.

Μαρίτσα είπε...

Κι όπως είπε και ο Πίπης: Χρόνια πολλά με υγεία, χαρά, μπόλικο σεξ και φυσικά με ολόκληρο το αμύγδαλο!!

theorema είπε...

Καλη χρονιά, Τροβατορε μου, και πάντα εμπνευσμένος!

IL TROVATORE είπε...

coerdia
Στην Αγία Ευφημία μονάζει μιά φοβερή καλόγρια γύρω στα τριάντα. Πηγαίνω και προσεύχομαι τακτικά.

Μαρίτσα
Ο Πίπης λέει και άλλα.
Λέει, για παράδειγμα, ότι αυτά που κάνουμε (με τα μπλόγκ) του θυμίζουν εκείνα τα "μαλακισμένα" των μαθητικών μας χρόνων που έγραφαν σε λευκώματα και υπέγραφαν και με διάφορα ψευδώνυμα (κερασάκι,αρκούδος,τρελοκαμπέρο κλπ), και ότι εμείς (που δεν το παίξαμε το παιχνίδι λόγω του ότι είμεθα χαρντ), μας έχει μείνει απωθημένο.
Τί να σου πώ?
Η έχει δίκιο η τα λέει επειδή δεν ξέρει να πληκτρολογεί.

Γλυκειά Theorema
Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.

IL TROVATORE είπε...

Μαρίτσα
Το ανέκδοτο με τον Τζέσε Τζέιμς η γράφτο σε επόμενο σχόλιο, άλλως θα το κάνω εγώ.
Τέτοια ανέκδοτα δεν πρέπει να μένουν μεταξύ μας.

Μαρίτσα είπε...

χαααααααααααααααααααααα!!!!!!!!!!
σωστός γι αλλη μια φορά ο Πίπης!!!!!!!!

IL TROVATORE είπε...

Μαρίτσα
Συζεί με ψυχολόγα.
Κάτσε καλά ε!