Ένας τροβαδούρος βορειοδυτικά του Ρίο Πέκος με ελάχιστα αποθέματα τροφής , αντοχής , ανοχής και με ξεκούρδιστη την σολ

Τετάρτη, 19 Αυγούστου 2009

Η οργή με κάνει

Το τραγούδι έγραψε ο Nino Rota για την ταινία "Film d'amore e d'anarchia".

Ένας αναρχικός καταδιώκεται απο τους καραμπινιέρους και καταφεύγει σε ένα μπουρδέλο.

Οί πουτάνες τον κρύβουν αλλά οι καραμπινιέροι τον ανακαλύπτουν .

Προσπαθεί να αυτοκτονήσει με ένα σκουριασμένο πιστόλι φωνάζοντας "ζήτω η αναρχία" αλλά το πιστόλι δεν δουλεύει (ούτε αυτό) και συλλαμβάνεται.

Για το φίλο μου το Χερκάπα που του αρέσει, το σιγοτραγουδάει αλλά δεν έχει ακόμα μάθει ότι δεν χρειάζεται να αγοράζουμε πολλά.

Έτσι και αλλιώς, τα πιό όμορφα πράγματα στον κόσμο είναι δωρεάν.

Υ.Γ Αυτό το βιντεάκι το έχω φτιάξει εγώ (ο ίδιος). Το τραγουδάει η Έλλη Πασπαλά και την μετάφραση έκανα ελόου μου.

(Έτσι μου έχει πεί να λέω ο Χερκάπας . Για να μην μου κλέβουνε τα πνευματικά μου δικαιώματα- Λέει.)

10 σχόλια:

herrkstories είπε...

* δεν ειναι θεμα πνευματικών δικαιωματων, ειναι να ξερουν ποιον να επαινεσουν ή ποιον να κατηγορησουν

* γηρασκουμε αει διδασκόμενοι ως γνωστον

ευχαριστώ τροβατόρε!

coerdia είπε...

Nα ζήσει το Χερκαπιάνθεμο (και οι λοιπές συλλογικότητες της νήσου, δεν θα κάνουμε διακρίσεις)!

Iptamenos Ollandos είπε...

Σ'ευχαριστούμε για ακόμα ένα αριστούργημα...

IL TROVATORE είπε...

Χερκάπα-coerdia
Απόψε το βράδυ έχει θερινό σινεμά στο φοίνικα. Τραπεζάκια,τζατζαμίνια,μπυρίτσα και πατατούλες τηγανιτές.
"Σκλάβοι στα δεσμά τους".
Να μη λείψει κανείς!


Ιπτάμενε Ολλανδέ

Χαιρετώ και ευχαριστώ απο καρδιάς.
Η προσκληση ισχύει πάντα.

herrkstories είπε...

@Coerdia το ποιο;
@Τροβατορε πάλι Θεοτόκης; θα παρουμε overdose πρωιμου σοσιαλιστικου ρεαλισμου...

IL TROVATORE είπε...

Το χερκαπιάνθεμο!!!
Άκου το χερκαπιάνθεμο!!!
Τσ,τσ,τσ,τσ.

coerdia είπε...

Εντάξει, αν δεν είναι σωστός ο παραλληλισμός δεν ξανακάνω λόγο για χρυσάνθεμα και μαγιάνθεμα και χερκαπιάνθεμα, συγγνώμη.Αφήστε που το Φιόρο του Λεβάντε καίγεται και καταπώς φαίνεται είμαι πολύ κατσικοπόδαρη πέραν κάθε αμφιβολίας και γι' αυτό δεν πρέπει να μιλάω.Εν ολίγοις π'ανάθεμα με.

herrkstories είπε...

ρε παιδια, τι κακό είν αυτό στην Ελλάδα με τις συμφωνίες που είσαι σιγουρος οτι εχεις κλεισει αλλα τελικά πλανάσαι; θ αρχισω να υποστηριζω το δυτικό κόμμα - λόγω μπουχτίσματος...

ας καει συντεκνη, ιντα σε νοιαζει, δικό σου είναι θέλει; που λει και το κρητικό ανεκδοτο

IL TROVATORE είπε...

Coerdia
Δίκιο έχεις
Λίγο οι φωτιές, λίγο οι εργολάβοι μπετού και λίγο η αδιαφορία του καθενός δεν θα αφήσουμε τίποτα όρθιο.

Herrkstories

Τί γίνηκε πάλι;

coerdia είπε...

Ναι κι εγώ δεν το ξέρω το ανέκδοτο αυτό.
Δεν είν' δικό μου αλλά το αγαπάω (έχω κι εγώ αισθήματα που λέει και το τραγούδι), όφειλα να φροντίσω να μην καεί, το ήξερα ότι θα καεί και ουδέν εποίησα.

Εισηγούμαι τη στέρηση ψήφου στο εξής (και συντάσσομαι για τις προηγηθείσες ψηφοφορίες με τον Τροβατόρε που είναι ο ελέω Θεού τοποτηρητής της εικονιζόμενης στο βίντεο της ανάρτησης μονής και ξέρει πολύ καλύτερα).