Ένας τροβαδούρος βορειοδυτικά του Ρίο Πέκος με ελάχιστα αποθέματα τροφής , αντοχής , ανοχής και με ξεκούρδιστη την σολ

Παρασκευή, 5 Ιουνίου 2009

SECONTO GIORNO Prima di elezioni

Δύο μέρες πριν από τις εκλογές.

Η Susanna ήρθε στην ώρα της .
Μου έκανε καλή εντύπωση αυτό. Δείχνει χαρακτήρα .

Έγιναν οι απαραίτητες συστάσεις και συνεχίσαμε με ένα μπανάκι συζητώντας περί ανέμων και υδάτων.
Η πρώτη διερευνητική φάση.

Σε κάποια στιγμή μου πέταξε. «Θεωρείς ότι είναι κατάλληλο το περιβάλλον για μια τέτοια συζήτηση;»
- Το καταλληλότερο . Υπάρχει «ατμόσφαιρα» (πετσετούλα che) και ο χαφιές που μας ακολουθεί.
- Ποιος χαφιές;
- Ο δορυφορικός ,κούκλα μου. Εστιάζει στο ένα μέτρο Παρακολουθεί τα στενά Κέρκυρας –Αλβανίας για το κοντραμπάντο αλλά ρίχνει και κατά δω καμιά ματιά καλού-κακού.
Ποτέ δεν ξέρεις τι γίνεται.

Σκέφτηκα ότι ήταν καιρός να μπω στην ουσία.
- Πες μου Σουζάνα . Τι σε απασχολεί;
- Είμαι αναποφάσιστη. Δεν ξέρω τι να ψηφίσω στις εκλογές. Με βομβαρδίζουν όλοι με μηνύματα . Με ψάχνουν . Η ζωή μου έχει γίνει κόλαση . Δεν ξέρω τι να κάνω.
- Πες μου, Σουζάνα, για πιο λόγο πιστεύεις ότι είσαι αναποφάσιστη;
- Είναι όλοι ίδιοι….δεν έχουν μια Ευρωπαϊκή πολιτική…..με θέλουν μόνο για την ψήφο μου….είναι βουτηγμένοι στην διαφθορά………………………………………………………………….
- …….Σου μιλάω!.... πού έχεις το μυαλό σου;….με παρακολουθείς;
- Προσπαθώ Σουζάνα μου…..προσπαθώ να συγκεντρωθώ …. άνθρωπος είμαι και εγώ.

Επιστράτευσα τις τελευταίες δυνάμεις που μου είχαν απομείνει (ουφ) και έφυγα μπροστά.

- Πίπες! …. Αυτό που σου λέω…..Πίπες!
Απάντησα επιθετικά.
- Όλα τα κόμματα έχουν σαφέστατη πολιτική .. και όσον αφορά την διαφθορά, πάντα υπήρχε και το ξέρεις , αλλά την επικαλείσαι τώρα για να δικαιολογήσεις την δική σου αδυναμία.
Η ΝΔ λέει ναι στον νεοφιλελευθερισμό. Θα ξεπεράσουμε την κρίση και θα μπούμε σε μια νέα τροχιά ανάπτυξης .
Το ΠΑΣΟΚ λέει τα ίδια αλλά με μια κάποια δόση φιλευσπλαχνίας στην
διάρκειά της .
Το ΚΚΕ λέει, αποχώρηση στην κατεύθυνση της Εθνικής ανάπτυξης προς
όφελος των εργαζομένων.
Ο ΣΥΡΙΖΑ λέει, ναι στην Ευρώπη με κοινωνικό κράτος.
Πιο σαφείς θέσεις δεν θα μπορούσαν να υπάρξουν.

- Εντάξει Κύριε Τροβατόρε μου. Ας πούμε ότι είναι έτσι . ΝΔ και ΠΑΣΟΚ
τους δοκιμάσαμε και ξέρουμε . Το ΚΚΕ τι εννοεί όταν λέει εθνική
ανάπτυξη προς όφελος του λαού εντός της Ελλάδος ;
- Αυτή είναι μια ερώτηση που θα πρέπει να κάνεις στο ΚΚΕ , γλυκειά μου.

- Και ο ΣΥΡΙΖΑ; Ποιος πιστεύει ότι θα αναλάβει να χρηματοδοτήσει την καλπάζουσα ανεργία σε μια Ευρώπη κοινωνικά ευαίσθητη;
- Αυτή είναι μια ερώτηση που θα πρέπει να υποβάλεις στον ΣΥΡΙΖΑ ,
αγαπημένη μου.

- Δεν μου είπες όμως τι λέει η ΑΝΤΑΡΣΥΑ για όλα αυτά. Η δική σας πολιτική
ποια είναι;
- Εμάς η πολιτική μας είναι στον τίτλο μας . Θέλουμε επανάσταση σε όλη την
Ευρώπη (και όχι μόνο) ενάντια στον καπιταλισμό.
- Αυτό είναι αδύνατον!!!
- Ας καταστρέψουμε ,τότε, τον κόσμο που είναι δυνατόν. Ας απολαύσουμε την ξέφρενη κούρσα του «τραίνου της μεγάλης φυγής» καθισμένοι αναπαυτικά στο τελευταίο βαγόνι

- Έστω….. Και μετά τι θα επακολουθήσει;
- Θα το ανακαλύψουμε στην πορεία …. Μην πας να με στριμώξεις…..αν σου περιγράψω το μέλλον με λεπτομέρειες θα με κατηγορήσεις ότι σε προϊδεάζω, αν σε αντιμετωπίσω ως συνδημιουργό του τότε ζωντανεύουν οι ανασφάλειες σου και με κατηγορείς για «τυχοδιωκτισμό»…..είπαμε να «παίξουμε» τίμια.

- Ας πούμε (και πάλι) ότι είναι έτσι κύριε τροβατόρε μου. Μπορείς να με φανταστείς εμένα με αμπέχονο, βράκες και αρβύλες στα βουνά ;
Δεν θα το αντέξω !

- Μην ανησυχείς Σουζάνα μου. Και για αυτό έχουμε φροντίσει. Το νέο
Revolution Girl Style θα είναι κάτι σαν Lara Croft στο Tomb Raider, πιο sexy και με περισσότερα εφέ

2 σχόλια:

theorema είπε...

Θεά η Σουζάννα!!!
Αν φηφίζει κι ΑΝΤΑΡΣΥΑ να την παντρευτείς! :-)))

il trovatore είπε...

Δεν ψήφισε Ανταρτσύα! Δεν θέλει σοβαρούς δεσμούς.
Θέλει να ζήσει ελεύθερη και ανένταχτη!
Έστω!