Ένας τροβαδούρος βορειοδυτικά του Ρίο Πέκος με ελάχιστα αποθέματα τροφής , αντοχής , ανοχής και με ξεκούρδιστη την σολ

Τετάρτη, 13 Μαΐου 2009

Κρίσιμες ώρες για το φοιτητικό κίνημα

Δύσκολες ώρες για τους φοιτητές της πολυκατοικίας μας μετα το διάγγελμα του διαχειριστή Βαγγέλη.

Οι "φιτήτριες" των ΕΑΑΚ του Τρίτου με ανακοίνωσή του καταγγέλουν την αυταρχική διαχείρηση της πολυκατοικίας μας και ιδιαίτερα το "....με μουσικές κε κε άλλα".

Το υπονοούμενο -αναφέρουν- θα έπρεπε να απευθύνεται στις φοιτήτριες του Τετάρτου.

Εκεί - συνεχίζει η ανακοίνωση των ΕΑΑΚ- συνευρίσκονται η ΠΑΣΠ με την ΔΑΠ σε ανώμαλες περιπτύξεις ενώ η ΠΚΣ "κρατάει το φανάρι".

Η εκπρόσωπος της ΠΚΣ μου ανέφερε (το μεσημέρι στην είσοδο της πολυκατοικίας ) ότι "φταίει ο δικομματισμός και τα ΕΑΑΚ".

Η εκπρόσωπος της ΠΑΣΠ είπε ότι οι μέρες του Καραμανλή είναι μετρημένες και ο διορισμός της στο Δημόσιο είναι θέμα μηνών και ότι η ΠΚΣ "τα λέει αυτά γιατί την καλέσανε στην παρτούζα αλλά δεν δέχτηκε για λόγους κομματικής σεμνοτυφίας".

Την ώρα που γράφονται αυτές οι γραμμές ο καυγάς συνεχίζεται στην είσοδο.
Τα αποτελέσματα αύριο.

18 σχόλια:

Spyros Vlahos είπε...

Μπορώ να δηλώσω απερίφραστα και σε γνώση των συνεπειών της Ιστορίας ότι "δεν υπάρχει κράτος".

il trovatore είπε...

Πές το ρε Σπύρο !!!
Να μήν παιδευόμαστε τζάπα!!

lucinta είπε...

Ο διαχειριστής Βαγγέλης κε-κε-δίζει και στον γραπτό λόγο? Οϊμέ, τι τραβάμε!

il trovatore είπε...

Καλώς τη Λουτσίντα.
Καιρό είχαμε να σε ακούσουμε.
Ακόμα στην Πάτρα είσαι η δραπέτευσες νύχτα?

theorema είπε...

Έξωση στο Βαγγέλη! Πάραυτα!

il trovatore είπε...

Theorema
Ήδη ο Βαγγέλης δέχτηκε ισχυρό πλήγμα με την μείωση των ποσοστών της ΔΑΠ.
Τήν πλήρωσε και η Θεούσα η ΠΚΣ. Γλύτωσε παρατρίχα ΠΑΣΠίτισα.
Οι ΕΑΚΚιτισσες γιόρτασαν την άνοδό τους με ολονύκτιο πάρτυ . κιθάρες κε κε άλλα.

Μαρίτσα είπε...

Πρωτότυπος, όπως πάντα! Ξέρει να μας εκπλήσσει!!χαχαααααααααααα!

Μαρίτσα είπε...

Υ.Γ. Πάλι του κλέβεις τις ανακοινώσεις (λέμε τώρα!)???

lucinta είπε...

Ακόμα στην Πάτρα trovatore μου. Δε θα έρθει ο Αύγουστος? Θα έρθει και θα την αποχαιρετήσω διαπαντός! ;)

Σ' εμάς τεράστια άνοδο σημείωσαν ΠΑΣΠ και ΠΚΣ (κατά παράδοση έρχονταν τελευταίοι και καταϊδρωμένοι στη σχολή μου). Τι άλλο μου επιφυλάσσει η μοίρα να δω άραγε?

lucinta είπε...

Μαρίτσα, έχω την εντύπωση ότι γνωριζόμαστε. Έκανα τον συνειρμό όταν είδα στο φατσοβιβλίο μια ανακοίνωση του διαχειριστή Βαγγέλη ως profile photo.

Ήμουν στη χριστουγεννιάτικη ποδηλατοπορεία στην Κέρκυρα αν θυμάσαι. χιχι Ένα μπουτσούνι είναι η Κέρκυρα!

Μαρίτσα είπε...

εσύ ήσουν, εγώ ήμουν?? χαχα! έχω την πιο ασθενή μνήμη του σύμπαντος! Στείλε μου ένα ρικουεστ αν δεν ειμαστε ήδη φίλες μπας και θυμηθώ!

Μαρίτσα είπε...

ααααααααααργώ, αλλά τα πιάνω! Γειά Λουτσίντα! Που σκατά βρήκες τον τροβατορε????????? ένα μπουτσούνι...αλλά όχι μόνο η Κέρκυρα!

lucinta είπε...

Ήταν τότε που ξεκινήσαμε για βόλτα με τα ποδήλατα και καταλήξαμε να τρώμε λουκουμάδες χαχα Κι εγώ γκρίνιαζα ότι δε μου αρέσει η Πάτρα κι ότι είχε νυχτώσει κι έπρεπε να γυρίσω με το ποδήλατο στα Γουβιά. Τι κάνεις? :)

Τον τροβατόρε τον ανακάλυψα τυχαία μέσω άλλων μπλογκς (νομίζω του Herr K.). Τροβατόρε, συγγνώμη για τα off-topic, κάνουμε και το κους κους μας χιχι

il trovatore είπε...

Καλά είναι και τα off-topic όταν πρόκειται για συναντήσεις μεγάλων πνευμάτων.
Άιντε με την ευχή μου! Και τον Αύγουστο στον Κοντογυαλό!

Μαρίτσα είπε...

κι οπως ρωτησε (ευλογα) ενας φίλος: φοιτητριες στο δευτερο επιτρεπεται????

il trovatore είπε...

Βέβαια!
Εύλογο το ερώτημα.

Πρωτοβουλία Φοιτητών Τ.Ε.Ι. Ηγουμενίτσας είπε...

Για να σας ξαναβάλω στο κλίμα των φοιτητικών εκλογών σας δίνω τη διεύθυνση με τα αποτελέσματα του ΤΕΙ της Ηγουμενίτσας: http://protovouliaf.blogspot.com/2009/05/2009_14.html

Αν παρατηρήσετε πως στα αποτελέσματα δεν υπάρχει η ΔΑΠ, δεν είναι από λάθος! Δεν υπάρχουν ΔΑΠίτες στο Σοβιετικό ΤΕΙ μας (μόνο κάτι λίγοι μενσεβίκοι και σοσιαλδημοκράτες).

Αν και αυτή τη στιγμή δε γράφω εκπροσωπώντας το σχήμα μου αλλά μόνο τον εαυτό μου ως ταπεινό διαχειριστή (του blog και όχι κάποιας πολυκατοικίας) δεσμεύομαι να προτείνω την έκδοση προκήρυξης συμπαράστασης στις φοιτήτριες του 3ου στην επόμενη Γ.Σ.

Υ.Γ. Πως πήγαν τα ΕΑΑΚ στην Κέρκυρα;

il trovatore είπε...

Ανέβηκαν καμιά δεκαριά ψήφους.