Ένας τροβαδούρος βορειοδυτικά του Ρίο Πέκος με ελάχιστα αποθέματα τροφής , αντοχής , ανοχής και με ξεκούρδιστη την σολ

Σάββατο, 2 Μαΐου 2009

Προμηθέας

Αφιέρωμα

15.628 χρόνια από την τιμωρία στα όρη του Καυκάσου του πιο αμφιλεγόμενου μυθικού προσώπου!

Ήρωας η μπαγάσας ?

Και ήρωας!

Kαι μπαγάσας!
Kαι homo katanalotikus!
Che vivere pericolosamente!


Το vibeo που ακολουθεί επιμελήθηκα εγω (ο ίδιος).
Στο μαντολίνο ------ εγώ
Τραγουδάει---------- ο Νίκος Ξυλούρης
Στο θεατρικό-------- ο θίασος του Αλέξη Μινωτή (αν τον έχετε ακουστά)


13 σχόλια:

Λευκιμμιώτες για την Λευκίμμη είπε...

Καλή προσπάθεια. Ελπίζω να δούμε και υλικό από την εκδρομή σας αύριο.

il trovatore είπε...

Γιώργο
Κατ'αρχήν περιμένω να πάρεις θέση επι του θέματος
Ειδικά εσύ που είναι σε όλους γνωστές οι αγωνίες σου και η προσπάθειές σου για το περιβάλλον.
Η εκδρομή ήταν εξόχως ωφέλιμη για πολλούς λόγους.
Έχασες!!!
Διάβασε και θα δείς!!

herrk είπε...

Μας είπανε να πάμε κάπου να τοποθετηθούμε, εδώ είναι;

il trovatore είπε...

Ακριβώς εδώ αγαπημένε μου κνίτη.

Προσεξε μόνο τι θα πείς γιατί θα ληφθεί υπ'όψιν του ιερατείου της σέκτας.

krotkaya είπε...

ω!
αποκαλεέσε κάποιος τον Χερρ Κάππα Κνίτη?

αυτή είναι η καλύτερη δυνατή δικαίωσή μου!

ευχαριστώ τροβατόρε!

il trovatore είπε...

Ευχαριστώ Κρότ
Είμαι γνωστός για το θάρρος μου!

Θα περιμένουμε όμως λίγο προκειμένου να τοποθετηθεί επί της αειφόρου ανάπτυξης γιατί τώρα κουβεντιάζει για τον Δεκέμβρη και δεν μπορεί να κάνει δυο δουλειές ταυτοχρόνως.

herrkstories είπε...

Αν ήμουν κνίτης, θα ήταν ασφαλώς κοπλιμέντο. Τελικά σε τι μας καλείς να τοποθετηθούμε, στο "και ήρωας και μπαγάσας"; Κρότκαγια μη χαίρεσαι, όλοι στο ίδιο καζάνι βράζουμε (τα πούλησες τα κουπόνια σου; εμένα μου περισσέψαν μερικά) ;p

theorema είπε...

Και κνίτης και sans papiers, Herr K? Τι μαθαίνω? Να σας προσέξουμε εσάς, δε μας τα λέτε καλά. Καθόλου καλά...

Il trovatore είπε...

Καταρχήν το "κνίτης" ήταν ένα αστείο με το οποίο ήθελα να δείξω την "στοχοπροσήλωση και την συνέπεια" που πολλές φορές μας βασανίζει όλους και ορισμένους(που απο όσο καταλαβαίνω δεν είναι αναμεσά μας) τους οδηγεί σε ακραίες καταστάσεις.

Ο "κνίτης" είναι και ήρωας και μπαγάσας.

Ο μισός του εαυτός θέλει να σώσει την ανθρωπότητα και ο άλλος μισός θέλει να επικρατήσει επι των άλλων διαμέσω αυτής της "σωτηρίας".


Στην γνωστή ταινία "12 πίθηκοι" Πρωταγωνιστούν ένας ήρωας (ο Μπρούς Γουίλις που θυσιάζεται) και ένας μπαγάσας (η στριμμένη απο το μέλλον που θέλει να επικρατήσει ως κάτοχος του εμβολίου στον δικό της χρόνο).
Στην ουσία είναι δύο σε ένα.

Ο Προμηθεύς (ανάμεσα στον άνθρωπο και στον Θεός).
Λέει ότι η γνώση θά απελευθερώσει και την ίδια στιγμή αυτή χρησιμοποιήται για την επικράτηση του ενός επί του άλλου και με καταστροφικές συνέπειες για την υπόλοιπη φύση.

Κάι ήρωας και μπαγάσας.

Ένας μεγάλος μου είχε πεί "λές αυτή να είναι η φύση μας?...αν έτσι είναι τότε αλλοίμονο στα παιδιά μας".

Σε ένα έρημο σπίτι, πάνω απο τον ποταμό Αχελώο(όπου κατασκευάζεται το φράγμα), κάποιος ακτιβιστής οικολόγος έχει γράψει το σύνθημα "ούτε έργα ούτε ανάπτυξη μόνον φύση".

Σε μιά αριστερή προκύρηξη ο συγγραφέας έλεγε ότι η ανάπτυξη πρέπει να είναι εντός ορίων.

Δεν εξηγούσε ,βέβαια , το ποιός θα ορίζει τα όρια.

Βρισκόμασται σήμερα σε μια παγκόσμια κρίση και οι ρυθμοί ανάπτυξης μειώνονται ραγδαία. Τι συμβαίνει (εκτός των άλλων) ενεργοποιήθηκαν κάποιοι αόρατοι μηχανισμοί αυτορύθμισης.

Είμαι μπερδεμένος.

Ασφαλώς και δεν έχω την απαίτηση να μπορεί να πάρει θέση κάποιος άλλος.

Απλώς κουβεντιάζουμε μπάς και υπάρξει κάποιο όφελος.

herrkstories είπε...

Τροβατόρε, καλά τα ερωτήματα που θέτεις.
Σε κοινωνικό επίπεδο τα κίνητρα του αγωνιζόμενου δεν έχουν σημασία - αρκεί να βγαίνει η δουλειά.
Σε προσωπικό τώρα επίπεδο, δηλαδή το τι κάνει ο καθένας, ένας ασφαλής μπούσουλας για τη σωτηρία της ψυχής σου (της επίγειας) είναι: "είμαι όσο πιο συχνά μπορώ με την αντιπολίτευση":

il trovatore είπε...

Theorema
Πές μου ότι τον είδες να διαδηλώνει με τους Τροτσκιστές και τους sans papiers!!
Τί έγινε? Έχασε τα χαρτιά του σε κάνα Μπαράκι?

Χερκάπα
Αν τα πίστευες αυτά θα ανησυχούσα.

Η "δουλειά" είναι απόλυτα συνυφασμένη με τα κίνητρα του αγωνιζόμενου.

Όσο για την "σωτηρία της ψυχής" (που είναι πολύ μεγάλο πράγμα) η συνταγή που συνιστώ στους ασθενείς μου είναι μία. "Είμαι ότι είμαι και το πληρώνω όσο κάνει".

Πρόβλημα υπάρχει όταν Είμαι(πχ) ενας καλός οικογενειάρχης και αντί να πληρώσω το κόστος της (σεβαστής) επιλογής μου , ζητώ στο τέλος να μου στήσουν τον ανδριάντα του Ιερεμία Τζόνσον του αλύγιστου στην κεντρική πλατεία της Πόλης.

Αυτά για την "επίγεια".

Για την επουράνια στο επόμενο πόστ.

Spyros Vlahos είπε...

Δεν είχες υπογράψει σωστά και δεν μπορούσα να μπω από το μπλογκ μου. Σε βρήκα και σ' έκανα λινκ.
Θα περάσω αρκετά αργότερα να διαβάσω, διότι έχουμε κάτι δράματα σε εξέλιξη στην οικογένεια.
Τα λέμε

il trovatore είπε...

Σπύρο δεν ξέρω τι γίνεται . Ελπίζω να μην είναι κάτι πολύ σοβαρό.
Χαιρετώ.