Ένας τροβαδούρος βορειοδυτικά του Ρίο Πέκος με ελάχιστα αποθέματα τροφής , αντοχής , ανοχής και με ξεκούρδιστη την σολ

Κυριακή, 29 Μαρτίου 2009

Κάγκελα παντού!

"Ανάμεσα στον μύθο και την πραγματικότητα. Δηλαδή πολύ κοντά στην "απόλυτη" αλήθεια".

Διδακτικά παραμύθια για το τέλος της προιστορίας.

Οι επτά Ιππότες της κολάσεως και ο μικρός πρίγκιπας .

5 σχόλια:

ΕΛΛΗΝ VS CHAOS είπε...

ΈΛΛΗΝΕΣ ΞΥΠΝΉΣΤΕ ΕΠΙΤΈΛΟΥΣ !!!

http://ellhnkaichaos.blogspot.com/2009/03/blog-post_30.html

Μαρία είπε...

Ο Πανούσης για τις ελληνικές εφημερίδες (δεν ήξερα που να το βάλω, αλλά ήθελα να το διαβάσετε!)

Η έρευνα της "Μούτρων analysis" που ενημερώνει ποιές εφημερίδες διαβάζονται στην Ελλάδα και από ποιούς. Η Καθημερινή διαβάζεται από αυτούς που κυβερνούν τη χώρα. Ο Ελεύθερος τύπος από αυτούς που νομίζουν ότι κυβερνούν τη χώρα. Το Βήμα και Τα Νέα διαβάζουν αυτοί που πιστεύουν ότι θα έπρεπε κανονικά να κυβερνούν τη χώρα. Το Ριζοσπάστη, εκείνοι που πιστεύουν ότι τη χώρα θα έπρεπε να την κυβερνά μια άλλη χώρα. Οι αναγνώστες της Ελευθεροτυπίας δεν ξέρουν ποιός ακριβώς κυβερνά τη χώρα, είναι όμως βέβαιοι πως την κυβερνάει με λάθος τρόπο. Την Απογευματινή την προτιμούν οι γυναίκες αυτών που κυβερνούν τη χώρα. Τη Ναυτεμπορική διαβάζουν αυτοί στους οποίους ανήκει η χώρα. Την Εστία διαβάζουν όσοι νομίζουν ότι η χώρα είναι ακόμη δική τους και οι αναγνώστες της Εσπρέσο δεν ενδιαφέρονται για το ποιός κυβερνα τη χώρα, αρκεί να είναι γυναίκα και να έχει μεγάλο στήθος!

il trovatore είπε...

Μαρία
Στο σωστό μέρος έβαλες το σχόλιο.
Και εδώ "καγκελα παντού" είναι.

Μαρία είπε...

Σκέψεις του Πανούση και του Rossellini για την τέχνη και τον κινηματογράφο.

...κάποιες σκέψεις του Ροσελίνι, που αν και Ιταλός στα χαρτιά, η ιδιοσυγκρασία του φιλοσοφικά προκύπτει ωε διασταύρωση Ρώσου και Έλληνα διανοητή. Λέει, λοιπόν, ο σύντροφος, ο Ρομπέρτο, ότι η τέχνη πρέπει να σε κάνει ν' αντιλαμβάνεσαι μέσω των συναισθημάτων. Ν' αντιλαμβάνεσαι αυτό που ο άνθρωπας είναι απολύτως ανίκανος ν' αντιληφθεί μέσα απ τη διανόηση. Να γιατί τα άλματα στην επιστήμη επί παραδείγματι πραγματοποιούνται από παράπλευρους δρόμους, καλλιτεχνικούς. Όταν ο Αλβέρτος ο Αϊνστάιν, ο συνάδελφος, ανακάλυψε τη θεωρία της σχετικότητας αφέθηκε σ' ένα ταξίδι συναισθημάτων σπάζοντας στο τσακίρ κέφι τους ορθολογικούς κανόνες της διανόησης. Από την άλλη, οι καλλιτέχνες οφείλουν να λειτουργήσουν ως επιστήμονες, όπως ο Ευριπίδης, ο Αροστοφάνης, ο Σαίξπηρ που σιάξανε καλλιτεχνικά έργα που σκορπάνε γνώση κι αφυπνίζουν συνειδήσεις. Μιλώντας για την τέχνη του σινεμά, ο Ρομπέρτο σημειώνει "δεν υπάρχει καμία τεχνική για να καταδείξεις την πραγματικότητα, μόνο η ηθική στάση μπορεί να το πετύχει αυτό. Η κάμερα είναι ένα επιστημονικό εργαλείο χωρίς αξία αν δεν έχεις κάτι σημαντικό να πεις. το να συζητάμε σήμερα για την τέχνη με αυστηρά αισθητικούς όρους είναι άχρηστο. Υπάρχει μόνο μια ερώτηση "πως μπορείς να ξυπνήσεις τις συνειδήσεις;" Η τέχνη υπάρχει μόνο με σκοπό να μας κ'ανει καλύτερους ανθρώπους."

Μαρία είπε...

μέρος τρίτο
Ο Πανούσης για την έκθεση Bodies

...μ' αρέσουν οι διαμαρτυρίες σαν αυτές που γίνανε ψες, ενάντια στην έκθεση διατηρημένων σωμάτων. Έχουμε σοβαρά θέματα. Τα διατηρημένα σώματα στο Γκάζι τα γνωστά Bodies. Παραβλέποντας την αρχαιοελληνική ρήση "τα αγαθά bodies κτώνται". Το σώμα απολαμβάνει τ' αγαθά και για την απόλαυσή τους μπαίνει στην επίπονη διαδικασία να τ' αποκτήσει. Μου έρχεται μία οργισμένη αναρώτηση τώρα. Μ' όλο το θράσος, ποιός σε υποχρέωσε αγαπητή κουλτουριάρα Κατίνα, ρωτάω, ποιός σε υποχρέωσε, να πας να πληρώσεις για να δεις τη συγκεκριμένη έκθεση ή μια αντίστοιχη καταραμένη παράσταση; Και ποιός σου έδωσε το δικαίωμα καρακοτάρα ανέραστη να κρίνεις με το υπέροχο κομμωτηριακό σου μυαλό τι επιτρέπεται και τι απαγορεύεται να δει ο υπόλοιπος κόσμος. Έλεος! Με τρελαίνει, αράπη μου, αυτός ο συφερτός των πολιτικά ορθών νεοναζί που τους ανέχονται οι υπόλοιποι νεοχαζοί και παρουσιάζονται ως αυτόκλητοι σωτήρες της τέχνης, της επιστήμης, της αισθητικής, και πάει έρποντας...